Anoda Publishing beschikt over een retourservice. Deze service is opgezet voor het geval u niet tevreden bent over een van onze uitgaven.
We vinden het in de eerste plaats natuurlijk vervelend als u teleurgesteld bent over een van onze producten. We proberen natuurlijk uw probleem op te lossen.
Bij de retourservice hanteren we wel enkele spelregels:
1. Heeft u een boek gekocht bij een boekhandel? Neem dan contact op met deze winkel en overleg wat de mogelijkheden zijn.
2. Als u een boek via onze webshop (anoda.nl of wandelbart.nl) heeft besteld en het boek wil terugsturen, neem dan eerst contact met ons op via e-mail support@anoda.nl of telefoon (06-53 13 33 95).
3. Als het boek retour gestuurd moet worden dan kunt u de onderstaande stappen volgen:
Stap 1:
Wij maken voor u een verzendlabel aan en sturen u dit als pdf-bestand per e-mail naar u toe.
Stap 2
Print het pdf-bestand en knip de verzendlabel uit en plak deze op de retourverpakking.
Stap 3:
Doe je pakket in een brievenbus of geef deze (gratis) af bij een PostNL-locatie. Verstuur het binnen 5 dagen.
Vind een brievenbus of PostNL-locatie (kies voor de optie ‘pakket versturen, retour’)