Bestellen

Op de website kun je ons assortiment boeken bekijken. Het bestellen van een boek gaat in 6 eenvoudige stappen:

  1. Zoek je boek via de zoekfunctie (vergrootglas bovenin) of via een van de rubrieken. Als je het boek wilt bestellen, klik je op de knop ‘In winkelmand’. Pas desgewenst het aantal boeken aan. Winkel verder of ga naar het winkelmandje (onder knop met drie streepjes, rechtsboven).
  2. Controleer de bestelling. Als dit naar je wens is, klik dan onderop de pagina op de knop ‘doorgaan naar afrekenen’
  3. Vul je adresgegevens in. Als de bestelling naar een ander adres moet worden verstuurd, kun je dat halverwege de pagina aangeven door het plaatsen van een vinkje bij ‘verzenden naar een ander adres?’ Onderin kun je aangeven hoe je de bestelling wilt betalen (zie betalen).
  4. Na voltooiing van de betaling ontvang je een e-mail ter bevestiging, inclusief de factuur.
  5. Als wij je bestelling verzendklaar hebben gemaakt, ontvang je een mail met een track&trace.
  6. Het boek wordt bij je bezorgd. Je krijgt nog een mail als de bestelling is afgeleverd. Dit is handig voor het geval de bestelling door iemand anders in ontvangst is genomen.

Betalen

Bij je bestelling tonen we welk bedrag we in rekening brengen. Behalve de aankoopkosten van het boek(en) zijn dat de werkelijke verzendkosten. Er worden verder geen extra kosten in rekening gebracht (zoals bankkosten of verpakkingskosten). De prijzen van de boeken op onze website zijn inclusief 9% BTW.

In onze webwinkel heb je de volgende keuzes om de bestelling te betalen via:

  • Ideal
  • creditcard
  • overboeking
  • Bancontact

Tijdens een betaling verlaat je tijdelijk onze website en kom je bij een betaalscherm van Molly. Vervolgens betaalt je in de omgeving van je bank of creditcardmaatschappij. Daarna krijg je een e–mail als ontvangstbevestiging (zie stap 4 hierboven).

Bezorgen

Als de betaling bij ons ontvangen is, gaan wij de bestelling gereedmaken voor verzending. We maken daarbij gebruik van:

  • PostNL voor bestellingen binnen Nederland
  • DHL voor bestellingen buiten Nederland.

Leveringen
Je bestelling versturen wij standaard als brievenbuspakket of als pakketpost, beiden met track en trace. Het nummer van de track en trace staat vermeld in de mail (zie stap 5 bij bestellen). Met dit nummer kun je op de website van PostNL of DHL je pakket volgen.

Een brievenbuspakket wordt in je brievenbus afgeleverd. Voor het afleveren van een pakket zal de postbode twee bezorgpogingen doen. Daarna is het pakket nog drie weken lang op het dichtstbijzijnde postkantoor af te halen.
Het kan ook zijn dat de postbode bij afwezigheid het pakket aflevert bij de buren. De postbode behoort dan een melding in je brievenbus te doen, maar dat wordt soms vergeten.

Een brievenbuspak binnen Nederland wordt doorgaans binnen 24 uur afgeleverd nadat wij het bij PostNL hebben aangeboden. Een pakket kan iets langer duren (vaak 2-3 werkdagen). De bezorging in het buitenland duurt ook wat langer (meestal 4-5 werkdagen).

Heb je een bestelling niet ontvangen, neem dan contact op met winkel@anoda.nl

Annuleren of retour?

Wil je na de betaling de bestelling alsnog annuleren? Geen probleem, maar neem dan s.v.p. zo snel mogelijk contact met ons op via winkel@anoda.nl. Indien mogelijk houden we de bestelling dan nog tegen. Natuurlijk krijg je je geld teruggeboekt.

Als je onverhoopt niet tevreden bent over het boek, dan kun gebruikmaken van onze gratis retourservice. Een uitleg welke stappen je moet nemen voor deze service staat op deze pagina.

Bestellen

Op de website kun je ons assortiment boeken bekijken. Het bestellen van een boek gaat in 6 eenvoudige stappen:

  1. Zoek je boek via de zoekfunctie (vergrootglas rechtsboven) of via de rubrieken in de linkerkolom. Als je het boek wilt bestellen, klik je op de knop ‘In winkelmand’. Pas desgewenst het aantal boeken aan. Winkel verder of ga naar het winkelmandje (bovenin rechts).
  2. Controleer de bestelling. Als dit naar je wens is, klik dan op de knop ‘doorgaan naar afrekenen’
  3. Vul je adresgegevens in. Als de bestelling naar een ander adres moet worden verstuurd, kun je dat in de rechterkolom aangeven door het plaatsen van een vinkje Onderin kun je aangeven hoe je de bestelling wilt betalen (zie betalen).
  4. Na voltooiing van de betaling ontvang je een e-mail ter bevestiging, inclusief de factuur.
  5. Als wij je bestelling verzendklaar hebben gemaakt, ontvang je een mail met een track&trace.
  6. Het boek wordt bij je bezorgd. Je krijgt nog een mail als de bestelling is afgeleverd. Dit is handig voor het geval de bestelling door iemand anders in ontvangst is genomen.

Betalen

Bij je bestelling tonen we welk bedrag we in rekening brengen. Behalve de aankoopkosten van het boek(en) zijn dat de werkelijke verzendkosten. Er worden verder geen extra kosten in rekening gebracht (zoals bankkosten of verpakkingskosten). De prijzen van de boeken op onze website zijn inclusief 9% BTW.

In onze webwinkel heb je de volgende keuzes om de bestelling te betalen via:

  • Ideal
  • creditcard
  • overboeking
  • Bancontact

Tijdens een betaling verlaat je tijdelijk onze website en kom je bij een betaalscherm van Molly. Vervolgens betaalt je in de omgeving van je bank of creditcardmaatschappij. Daarna krijg je een e–mail als ontvangstbevestiging (zie stap 4 hierboven).

Bezorgen

Als de betaling bij ons ontvangen is, gaan wij de bestelling gereedmaken voor verzending. We maken daarbij gebruik van:

  • PostNL voor bestellingen binnen Nederland
  • DHL voor bestellingen buiten Nederland.

Leveringen
Je bestelling versturen wij standaard als brievenbuspakket of als pakketpost, beiden met track en trace. Het nummer van de track en trace staat vermeld in de mail (zie stap 5 bij bestellen). Met dit nummer kun je op de website van PostNL of DHL je pakket volgen.

Een brievenbuspakket wordt in je brievenbus afgeleverd. Voor het afleveren van een pakket zal de postbode twee bezorgpogingen doen. Daarna is het pakket nog drie weken lang op het dichtstbijzijnde postkantoor af te halen.
Het kan ook zijn dat de postbode bij afwezigheid het pakket aflevert bij de buren. De postbode behoort dan een melding in je brievenbus te doen, maar dat wordt soms vergeten.

Een brievenbuspak binnen Nederland wordt doorgaans binnen 24 uur afgeleverd nadat wij het bij PostNL hebben aangeboden. Een pakket kan iets langer duren (vaak 2-3 werkdagen). De bezorging in het buitenland duurt ook wat langer (meestal 4-5 werkdagen).

Heb je een bestelling niet ontvangen, neem dan contact op met winkel@anoda.nl

Annuleren of retour?

Wil je na de betaling de bestelling alsnog annuleren? Geen probleem, maar neem dan s.v.p. zo snel mogelijk contact met ons op via winkel@anoda.nl. Indien mogelijk houden we de bestelling dan nog tegen. Natuurlijk krijg je je geld teruggeboekt.

Als je onverhoopt niet tevreden bent over het boek, dan kun gebruikmaken van onze gratis retourservice. Een uitleg welke stappen je moet nemen voor deze service staat op deze pagina.